Marketingová kampaň k Vašemu projektu

Máte zajímavý projekt, se kterým byste chtěli uspět na trhu. Máte však velký problém, protože Vám chybí finanční prostředky pro jeho realizaci. Zároveň o Vás a o projektu nikdo neví. Crowdfunding je neocenitelný nástroj pro získání fanoušků a finančních prostředků. Tento článek Vám poradí, co máte udělat proto, aby Váš projekt se stal úspěšným a spatřil světlo světa.

Přečtěte tento stručný návod, který pro Vás připravil tým Vision Partners.

Kdy se tedy stává projekt úspěšným a co Vám pomůže získat dodatečné finanční prostředky?

Projekt se stává úspěšným tehdy, když se o něm dozví co největší počet lidí. Musí jít o lidi, kteří rádi projekt podpoří a pomůžou realizovat. Základem úspěchu projektu je vždy dobrá, zajímavá marketingová kampaň, která pomůže nejen získat finanční prostředky, ale i vzbudit v lidech zvědavost.

Ptáte se, jak toho docílit?

Jednoduše:

Dejte o sobě vědět!

Vykřičte svůj nápad do světa.

Založte facebookovou stránku o Vašem projektu.

Vytvořte jednoduchou internetovou stránku a sdílejte odkaz přátelům.

Nechte své přátelé, aby se stali investory.

Ano, není to úplně tak jednoduché. Dá to trošku práce, ale úspěch se dostaví.

Trochu Vám v tom pomůže společnost Vision Partners, která Váš projekt propaguje nejen na svých webových a facebookových stránkách, ale i pomocí Newsletterů.

Pojďte a zkuste nás napodobit!

Zde je naše desatero:

1.       Sdílejte odkaz na Váš projekt na Vision Partners

2.       Vytvořte facebookové stránky pro Váš projekt

3.       Všem svým známým sdělte své nápady

4.       Vytvořte okruh podporovatelů, kteří budou šířit ideu nápadu

5.       Kontaktuje místní tisk – nabídněte spolupráci

6.       Propagujte projekt na internetových stránkách

7.       Vytvořte youtube video

8.       Nebojte se twitovat

9.       Buďte aktivní!

10.   Buďte otevření!

 

Úspech získání prostředků na Vaše sny závisí především na Vaší aktivitě, stejně i jeho realizace. Nebojte se oslovovat, nebojte se o sobě dát vědět. Staňte se úspěšnými.

Autor: Ing. Veronika Wiewiorková

  • 06.07.2014
  • marketing,public relation,twitter,sociální sítě,Vision Partners,crowdfunding,projekt,marketingová kampaň

Komentáře